Kupci u njemu kupuju tako da skeniraju QR kod iz Konzumove mobilne aplikacije, uzmu s police željene artikle i jednostavno izađu van. Plaćanje kupljenih artikala automatski se provodi putem računa debitne ili kreditne kartice koju je kupac unio u aplikaciju, a račun stiže u aplikaciju i na e-mail.
Kupci će moći birati iz ponude s više od 1 700 artikala. Među njima se nalaze i namirnice, higijenske i kućanske potrepštine. Također ima i svježi odjel, pića i asortiman TO GO.
Sama registracija te upotreba aplikacije je jednostavna, a s ve što građani trebaju napraviti je okušati se u novoj tehnologiji.
– Sustav umjetne inteligencije uči s vremenom. Mi smo provodili testiranja zadnjih mjesec dana i dovoljno je dobar da zbroji koliko je paketića žvaka kupac uzeo. Ova tehnologija ne zamjenjuje ljude. Imamo i dalje zaposlenike u dućanu. Količina posla se samo premjestila s jednog zadatka na drugi. Djelatnici ne trebaju brinuti o otkazima, rekao je direktor Područja informatike u Konzumu Jozo Džakula.
Tvrde da ne bi trebalo biti problema s naplatom na isti račun ako zajedno ulazi više ljudi. Primjerice, ako u dućan uđe bračni par, naplatit će im se na računu osobe koja je skenirala GQ kod.