Baby Lasagna gostovao je u emisiji Otvoreno gdje je pričao o svom iskustvu na Dori i komentarima gledatelja. Odgovorio je i na ovu kritiku.
‘Dojmovi mi se još uvijek skupljaju. Ja ih pokušavam procesuirati. Sretan sam da mogu ovdje biti večeras s vama’, rekao je večeras u HTV-ovoj emisiji Otvoreno Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, pobjednik Dore 2024. i predstavnik Hrvatske na Eurosongu.
‘Put do pobjede na Dori 2024. zvuči mi poput nekog dobrog filma’, dodao je Baby Lasagna i rekao kako i ne zna baš za sličnu priču u Hrvatskoj: ‘Iznimno sam počašćen da mogu biti glavni lik u takvoj priči.’
Tomislav Štengl, voditelj projekta Dora, kazao je kako ne pamti da je netko dobio tako veliki broj telefonskih glasova kao Baby Lasagna.
Baby Lasagna istaknuo je da mu je zapravo olakšavajuća okolnost to što je njegova pjesma odmah nakon nastupa zauzela na kladionicama drugo mjesto. ‘Mnogi me pitaju je li to teret. Ali nije. To je samo još jedna potvrda da sam napravio dobru stvar, ja i moj tim.’
Komentare nakon jučerašnjeg nastupa nije još stigao pročitati, ali mu drugi prenose da su ljudi uglavnom zadovoljni.
Nakon što se pjesma Baby Lasagne plasirala kao kandidatkinja za Doru 2024., zbog odustajanje pjevačice Zsa Zsa, Hrvoje Horvat, glazbeni kritičar Večernjeg lista, izjavio je tada kako smatra da bi bilo bolje da nije.
‘Već dva mjeseca pokušavam objašnjavati ljudima to da pozicija glazbenog kritičara koji nešto sluša kod kuće na svom razglasu nije ista prema onome što netko može očekivati od pjesme za Doru ili za Eurosong. Uopće se ne namjeravam opravdavati. Ako se izvuku stvari iz konteksta, onda one izgledaju drugačije’, kazao je Horvat i istaknuo da je nakon ovoga trendinga kojega je napravio Marko, situacija danas djeluje drugačije.
‘S druge strane moramo priznati da je prilično licemjerno da sam upravo ja i kao i moje kolege, glazbeni kritičari, deset godina pisao o grupi Mantra u kojoj je Marko, koji je jedan od najboljih izvoznih proizvoda’, izjavio je Horvat i napomenuo da je Mantra jedan od najboljih domaćih izvoznih proizvoda koji deset godina snima ploče za njemačko tržište, pred 20-30 tisuća ljudi i više, ali da to u Hrvatskoj nikoga nije zanimalo. ‘Odjednom su svi ‘happy goes lucky’ fanovi i trendsetteri Baby Lazanje. Dok smo se mi zalagali za to, to nikoga nije zanimalo.’