Plakat HDZ-a koji je osvanuo u Zagrebu s tipfelerom, nikako nije promaknuo građanima koji su brže-bolje zabilježili omašku tiskara, pa je proshareali internetom.
Njihova poruka “sad je bitno znanje, a ne demagogija” osvanula je pogrešno zalijepljena, a umjesto razmaka između riječi ne i demagogija, plakat je isprintan bez tog razmaka.
Iz stranke kažu kako je riječ o pogrešci na jednom plakatu, koja se dogodila tijekom lijepljenja samog plakata – što je posao koji nije radio nitko iz stranke nego posebna agencija koju su angažirali.
Ostali plakati, provjerili su, ispravno su zalijepljeni.
“HDZ je za potrebe oglašavanja kampanje za lokalne izbore u Gradu Zagrebu angažirao agenciju Diskurs d.o.o., koja je za potrebe HDZ-a zakupila 107 lokacija za komunikacijske poruke. I to:
Sad je bitan uvid… u svaku kunu gradskog proračuna
Sad je bitno znanje… a ne demagogija
Sad je bitno… i za tvoj kvart
Sad je bitno… i za tvoju ulicu
Sad je bitno… stvarati radna mjesta
Sad je bitno… što se radi, a ne samo što se govori
Sad je bitno poduzeti… sve za spas poduzetnika
Obveze tiskanja i tehnički ispravnog lijepljenja plakata je na plakateru koji je odabrala agencija za oglašavanje. Stoga Vas molimo da sve daljnje informacije i upite postavite agenciji Diskurs d.o.o”, poručuju iz stranke, piše dnevnik.hr.