Trgovački div Lidl poznat je da ne prodaje samo prehrambene i drogerijske artikle, već i robu iz neprehrambenog područja. No, Lidl će do kraja godine iz svog asortimana izbaciti velik dio artikala i to neizravno zahvaljujući kupcima, javlja Fenix Magazin.
Neprehrambena ponuda je diskontnom divu zaista isplativa. Osim svježih pekarnica u trgovinama, dio trgovine s namirnicama su jedan od posebno unosnih prodajnih prostora iako je u posljednje vrijeme bilo problema. Prvo su to bili prekinuti opskrbni lanci i posljedični veliki problemi s isporukom, a sada su to štedljivi kupci.
Jer posao s artiklima koji imaju cijene veće od 20 eura u proteklih nekoliko tjedana i mjeseci doživio je kolaps. Diskont sumnja da iza toga stoji strah od sve većih troškova energije – kupci postaju sve štedljiviji.
Zbog toga je Lidl za 2023. godinu naručio znatno manje artikala iz neprehrambenog sektora, piše Lebensmittelzeitung.