Svaki vozač autobusa može voziti devet sati unutar 24 sata, nakon toga je obvezna pauza. A kad se radi o autobusu, on mora nakon 21 sata rada tri sata mirovati, ali to se ne poštuje, ističe Goran Husinec, prometni stručnjak i sudski vještak
‘Uzimajući u obzir relaciju između Frankfurta i Prištine, a samo dva vozača, to je velik problem’, rekao je Goran Husinec, prometni stručnjak i sudski vještak.
‘Svaki vozač autobusa može voziti devet sati unutar 24 sata, nakon toga je obvezna pauza. A kad se radi o autobusu, on mora nakon 21 sata rada tri sata mirovati, ali to se ne poštuje’, kaže Husinec te nastavlja:
‘Za ovu relaciju potrebno je oko 25 sati, uzimajući u obzir granice, pauze… A uz gužve kad su sezone, kao sad, takav put može trajati i do 30 sati, pa sad vi računajte’, pojasnio je Husinec za 24 sata i nadodao da se gleda profit, a ne sigurnost.
– Rješenje je jednostavno. A to je da se u međustanicama osiguraju stanovi gdje bi se izmijenjivali vozači, a oni koji su do tamo vozili bi se odmorili. Ali to košta pa toga jako malo ima – nadodao je Husinec.
Što se tiče nesreća na državnim cestama, kaže da je najveći problem što se kazne ispisuju, ali se malo naplaćuju ,javlja 24 sata
– Policija kazne ispiše, ali kad ste zadnji put čuli da je netko istu platio – pita se.