Poznati njemački brend Nivea na međunarodnim stranicama društvenih mreža podijelio je novu reklamu za micelarnu vodu. Tvrde kako ona briše čak i boju za lice, a kožu ostavlja svježom i mekom.
Reklama je posebno naljutila Hrvate jer je na fotografiji žena u hrvatskom dresu s crvenom i bijelom bojom na licu.
– Briše sve, ali ne i suze – piše u opisu reklame.
Sličnu strategiju imali su i za Maroko, ali uz drugačiji opis.
– Briše sve, ali ne i naslijeđe – napisali su iz Nivee.
Reklama je izazvala lavinu negativnih komentara i reakcija na Instagramu poput: “Ovo je sramota, više nikad neću koristiti taj brend”, “Strašno neprofesionalno”, “Loš marketinški potez, sramota” i sl.
Uključile su se i neke poznate Hrvatice. S hashtagom “cancelled”, svoje nezadovoljstvo izrazile su Albina i Antonia Dora Pleško.
“Ako je ovo vaša marketinška strategija, gdje su ostale zemlje? Gdje je Španjolska?”, upitao se jedan komentator.