6.2 C
Zagreb
Četvrtak, 25 travnja, 2024

Rimac najavio novi projekt: “Bit će veće i od Rimca i od Bugattija! Hrvatska će to raditi za čitav svijet!”

Pročitajte još:

Prvi čovjek Bugattija, izvršni direktor Rimac grupe Mate Rimac bio je gost RTL Direkta.

“Smatramo da smo na početku našeg puta, imamo ogromne planove, ovo za Bugatti znamo već dvije godine. Znam danas puno veće stvari veće od Bugattija – vidjet ćemo. Oko robotaxija će biti velika stvar. Nismo još odlučili pokazati”.

To nije samo spin? To doista je projekt? – bilo je iduće pitanje.

– Mi smo odlučili dovesti do određene faze, imamo prototipove, željeli smo doći do određenog nivoa i pokazati vam početkom sljedeće godine – bit ćete oduševljeni. Bit će veće od Rimca i Bugattija, radit ćemo to za cijeli svijet, ovdje u Hrvatskoj.

Vi ste sad preko noći od direktora jedne tvrtki, postali direktor tri tvrtke: krovne tvrtke – Rimac grupe, direktor ste Bugatti/Rimca i Rimac Technology, kako ćete upravljati svim tim, kako ćete se utrostručiti ? Trebat će vam sreće? – pitao je Šprajc.

– Tu je i P3, Robotaxi – dan postaje kraći.

Upitan osjeća li tremu ili strah, Rimac je rekao:

“Cijelo vrijeme, izazovi su mi draži. Bio je prije strah preživljavanja firme, to je bio puno veći stres. Puno veća odgovornost. Sada imamo za brend odgovornost i to nam je dao Volskwagen i Porsche – takvu odgovornost dobiti je znak velikog povjerenja, ali i prilika. Imamo hrpu ideja, radimo na novom model Bugattija. Bugatti Rimac je, ali ostaje Bugatti kao brend. Razvoj budućih tih modela je tu u Hrvatskoj, a onda se seli proizvodnja u cijelu Hrvatsku, a sklapanje Bugattija će biti na njihovoj lokaciji”.

Dodao je da već imaju više od 600 inženjera: “Bugatti ima 200 svojih koji se neće preseliti ovdje. Djelomice ćemo preuzeti mi, djelomice Volskwagen. Otvaramo i urede van Hrvatske, imamo u Engleskoj, bit će u Njemačkoj…”.

Mnogi natpisi pišu, Bugatti je u dugovima – VW je jedva čekao da se riješi Bugattija?

“Imate provjerene informacije, profitabilan je Bugatti posljednje 3 godine. Puno smo efikasniji, koja je razlika? VW je ogromna firma koja je navikla proizvoditi ovakve automobile i to rade na taj način da je za njih preskupo. Mi drugačije radimo, interno, smanjujemo troškove i rashode. S tim pristupom i tehnologijom možemo imati uspješnu firmu koja će financijski bit profitabilna , nemamo isti pristup”, odgovorio je Rimac.

Najvredniji dio Rimac automobila je sada Bugatti?

“Nije Bugatti, to je jedan dio, a Rimac Technology je vredniji. Po omjerima. To je evaluacija od financijskih izvještaja, financijskih stručnjaka koji su procijenili – Rimac business i technology je vrijedniji”.

Kolika je sad ukupna vrijednost tvrtke? Prema nekim procjenama na osnovu udjela koji je platio Hyundai, ukupna vrijednost bi sada mogla biti oko milijardu dolara ili eura.

“To je bilo prije tri godine kada je Hyundai investirao i po toj je evaluaciji i Porsche investirao, jer smo to već bili dogovorili prije tri godine. Sada je vrijednost puno veća, bilo je nekih špekulacija oko toga, ali to ćemo vidjeti u sljedećoj rudni financiranja”, dodao je Rimac.

Array
- Reklama-

Najnovije vijesti:

U 115. godini preminuo najstariji čovjek na svijetu

Venezuelanac Juan Vicente Perez Mora, najstariji čovjek na svijetu prema Guinnessovoj knjizi rekorda, preminuo je u dobi od 115...

Vrijeme:

Zagreb
vedro
6.2 ° C
7.2 °
4.8 °
90 %
0kmh
0 %
Čet
13 °
Pet
17 °
Sub
18 °
Ned
23 °
Pon
14 °

Tečajna lista:

EUR - Zemlje članice euro
USD
0,9396
GBP
1,1697
CHF
1,0280
CNY
0,1298
HUF
0,0025
- Reklama-

Pročitajte još:

Popularno: