Jedan od najvećih svjetskih proizvođača higijenskih potrepština za široku potrošnju, švedska tvrtka Essity upozorava da kani povećati cijene proizvoda poput toaletnog papira i rola kuhinjskog papira
Viši menadžer Essityja, među čijim su globalnim brendovima Tempo, Lotus, Zewa, Vinda i TENA, rekao je da će se potrošači uskoro i sami uvjeriti u porast cijena higijenskih papirnatih proizvoda.
“Da bismo kompenzirali trendove troškova, mi u Essityju morat ćemo povećati cijene za ukupno gotovo 20 posto”, rekao je voditelj Essityjeva poslovanja robe široke potrošnje, Volker Zöller za njemački medijski portal T-Online.
“Ovo što se događa u našoj industriji u posljednjih nekoliko tjedana više nije normalno”, rekao je, aludirajući na velike troškove koji idu na sirovine i na potrošnju energije. Istaknuo je da su posebno ‘skočile’ cijene celuloze te dodao da problemi lanaca opskrbe i logistike dodatno pogoršavaju poteškoće s kojima se suočava tvrtka.
‘Poskupljenja su neizbježna’
“Cijene logistike u nekim su se slučajevima učetvorostručile, što je dodatno pogoršalo situaciju. U sljedećih nekoliko mjeseci situacija se neće poboljšati pa su stoga poskupljenja neizbježna”, rekao je Zöller, te dodao da pregovori s trgovcima već traju. Napomenuo je kako s većinom s većinom klijenata imaju otvorene ugovore, upravo kako bi mogli što brže reagirati, no smatra kako bi hitno trebalo prilagoditi čak i one dugoročne.