Prodaja neaktivnih nekretnina izlaz je iz teške situacije i ‘kad se ona realizira, moći će se nastaviti održivo poslovati‘, tvrdi Babić
Uprava Varteksa u utorak je održala sastanak s radnicima na kojem je obavijestila zaposlenike da je osigurala sredstva za isplatu polovice vrijednosti mase plaća, koja je potom uplaćena u četvrtak.
Plaće radnicima kasnile su zbog problema likvidnošću, istaknuto je u priopćenju Vartesa koje je objavljeno na stranicama Zagrebačke burze, a potpisao ga je Tomislav Babić, predsjednik Uprave.
Naglašeno je da je sada u fokusu očuvanje radnih mjesta.
Svi radnici, koji sada praktički neće imati posla zbog narudžbi koje su na čekanju, koristit će godišnji odmor.
– Na taj način čuvamo plaću i radno mjesto. Kompanija nije u blokadi i ulažemo maksimalne napore kako bismo prevladali i ovaj izazov s kojim smo suočeni kao i sve prethodne, a koji su rezultat višegodišnjeg lošeg upravljanja i velike zaduženosti kompanije. Dugoročna perspektiva Varteksa nije dovedena u pitanje, ali za njezinu realizaciju, kao i prevladavanje problema likvidnosti, nužna je prodaja dijela neaktivnih nekretnina na čemu intenzivno radimo i na korak smo do zaključenja prvog kupoprodajnog ugovora – veli Babić, naglašavajući da su ponosni što su u ovoj krizi sačuvali radna mjesta, dok su istovremeno zatvorene mnoge kompanije u našoj branši.
Ojačana tržišna pozicija
Varteks je u posljednje tri godine, kako napominje, ponovno ojačao svoju tržišnu poziciju te ima jasan plan rasta i daljnjeg razvoja poslovanja.
– Ispravnost naše poslovne strategije potvrđuje kontinuirani rast prodaje našeg vlastitog branda. No, za dugoročnu održivost našeg poslovanja potrebno je financijski stabilizirati kompaniju i riješiti problem otplate ranije ugovorenih kredita. Od 2018. godine, kada kompanija dobiva novu vlasničku strukturu, intenzivno se radi na revitalizaciji poslovanja Varteksa koji je visokozadužen i koji je napravio skoro milijardu kuna gubitka u 15 godina – ponovno ukazuje Babić, napominjući da transparentno i redovito komuniciramo s radnicima o svim aktivnostima koje poduzimaju kako bi, s jedne strane, prevladali aktualne i goruće probleme, a s druge stvorili temelje za dugoročno uspješno poslovanje.
Zajednički je cilj poslovodstva i zaposlenika, kako posebno naglašava, očuvanje radnih mjesta i stabilizacija poslovanja.
– Prodaja neaktivnih nekretnina izlaz je iz ove teške situacije i kada se ona realizira, moći ćemo nastaviti održivo i stabilno poslovati te se posvetiti daljnjem razvoju. Očekujemo da će vrlo skoro, u narednim danima, doći do sklapanja prvog ugovora o prodaji, što bi u najkraćem roku omogućilo isplatu drugog dijela plaće radnicima i podmirenje kreditnih obveza – ukazuje Babić.